Polityka zwrotów – www.trendprime.pl

1. Prawo odstąpienia od umowy

Klient będący Konsumentem, a także osoba fizyczna zawierająca umowę bez bezpośredniego związku z działalnością gospodarczą (zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta), ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

W przypadku zamówień obejmujących wiele produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin na odstąpienie biegnie od dnia otrzymania ostatniego z towarów.

2. Sposób skorzystania z prawa do odstąpienia

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu, przesyłając je na adres e-mail: info.trendprime@gmail.com.

Dla ułatwienia można skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego w stopce strony lub załączanego do wiadomości e-mail po zakupie.

Po złożeniu oświadczenia, Klient zobowiązany jest do odesłania towaru nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu.

Adres do zwrotu towaru zostanie wskazany mailowo – zależnie od rodzaju i źródła zamówienia (towar może być odesłany do magazynu dostawcy lub punktu pośredniego).

3. Koszty zwrotu

Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Klient. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania przez Klienta innej niż najtańsza oferowana forma dostawy).

Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu środków.

4. Obowiązek należytego obchodzenia się z towarem

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

W przypadku stwierdzenia znacznego zużycia, uszkodzeń lub braków, Sprzedawca ma prawo pomniejszyć zwracaną kwotę odpowiednio do utraty wartości.

5. Brak prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. w odniesieniu do:

  • towarów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, w szczególności biokominków wykonywanych lub składanych na zamówienie, elementów personalizowanych (np. nietypowe wymiary, konfiguracje, zmienione elementy wykończenia) oraz akcesoriów przygotowywanych na specjalne życzenie Klienta. Złożenie zamówienia na tego typu produkt oznacza akceptację braku możliwości jego zwrotu.

  • produktów, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych lub bezpieczeństwa, w szczególności paliwa bioetanolowego, mat ceramicznych po wyjęciu z opakowania, wkładów pochłaniających, materiałów absorbujących lub elementów, które po otwarciu tracą właściwości użytkowe lub możliwość dalszej sprzedaży;

  • towarów, które po dostarczeniu zostały trwale połączone z innymi rzeczami, w szczególności elementów montażowych biokominków, które po instalacji nie mogą zostać odłączone bez uszkodzenia konstrukcji lub utraty funkcjonalności.